torsdag 16 april 2009

his golden eyes

Jag är absolut inte besatt. Nej :-)

v

Träningen gick svinbra för mig faktist. För er som inte vet (men jag tvivlar på att det är någon som inte känner mig som läser denna blogg) så spelar jag faktist handboll, hihi. Mitt 6, yao. Fett nice, jag älskar det verkligen.

Kommer bli en jobbig nästa vecka. Samhällen ska vara klar på MÅNDAG! Måndag liksom. Jag måste skriva ut. Kommer nog bli tvungen att göra om allt hemma. Plus att jag kommer tappa mitt MVG eftersom jag inte hittat någon jävla pilot som jag kan intervjua. Blir så jävla sur. Hur lätt är det liksom? Aja, får väl ta det när det kommer.
Har biologi prov första lektionen på måndag också. Sexualkunskap, ajjjjt. Vill inte skryta direkt meeen... Jag är grym på't!
Svenska uppsats på torsdag också. Ska skriva om hur reklam och massmedia påverkar oss ungdomar. Kommer säkert bli bra det där :-)

Ska väl ta och runda av, vill inte ha ett för långt inlägg. Har typ skrivit 3 stycken idag! Personligt rekord!!!!
seeeya'
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar