söndag 29 mars 2009

cause they change their tune when you got'em in your backseet.

hallo!
känns som om det här med bloggandet går framåt! :-)
har varit en chill söndag, som alla söndagar brukar vara. har inte gjort något alls, förutom att glo på tv, sitta här och ja.. bara vara liksom.

tittade nyss på handbolls videor på youtube. svenska vm mästare år 1990 i prag. shit, det var riktiga grejer det! fyfasiken, vilken match det var, med alla gamla legender som staffan olsson, per carlén, magnis wislander, tomas svensson, ola lindgren, erik hajas och magnus andersson m.m. det var tider! då svenskarna skrev handbolls historia.
inte för att jag var född då, men jag kan nog förstå hur det var! helvete vad coolt.

imorgon är det prao. ska praoa på kungsörs torp, börjar 9.30 & slutar 16.00 tror jag.
anyway, blir nog chill :-)
& på fredag åker mina babes till dubai. faan då. kommer sakna er så sjukt jävla mycket ska ni veta! men ha så grymt kul nu flickor! <3
jag ska väl göra det bästa av situationen här i kalla sverige!
har ju några av de bästa kvar också!

men nej, nu ska jag glo på hostel 2. den började för typ 5 minuter sen kanske. har lust och poppa popcorn också, men får se :-)
sweeeeeeeeeet sunday.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar