söndag 29 mars 2009

helgen

tjena, tjena.
helgen har varit bra :-) i fredags så blev det hem till amaandas mormor & morfar. först var det jag, amanda, nellie, amanda, anna & lisa, sen kom några pojkar också. alla utom jag käkade där, var inte sugen på mat. sen bara chillade vi hela kvällen.
jag, nellie och f tog så sjukt snygga bilder med nellies kamera :-) asså shiet. går inte att slå dom asså!
jag sov hos amanda också. vi gick typ och la oss runt 1, tror jag det var.

vaknade nästa morgon av att amanda höll på och drog bort min säng, hahah. vettefan varför, men men! :-) amanda nilsson, är ju amanda nilsson.
typ precis efter vi vaknat drog vi hem till amandas mamma, som bodde typ några hus därifrån och käkade frukost, sen drog jag hem.

kom hem, chillade en massa med lina. mamma & thomas var på ikea, så vi var ensamma hemma. duschade, fixade mig och sånt.
sen blev klockan helt plötsligt 4, och vi hade inget specielt för oss så vi drog ner till sporthallen, det var ju dm där :-)
sen hem och käka, sen drog vi hem till tompa. där var melek, och vi glodde på tv och drack öl.
senare kom porre också. trevligt hade vi! något klockrena snubbar, asså!

iallafall, sen drog vi hem. & nu sitter jag här i annas säng. lina ligger i hennes säng och vi lyssnar på musik. det är så jävla soft ska ni veta :-)
käkar popcorn och dricker cola.
chillt, svar ja.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar