fredag 8 maj 2009

fredag

Äntligen fredag. Den här veckan har gått så sjukt snabbt. Fyfasiken vad skönt säger jag bara :-)
Våra fredagar i skolan är ju kanske inte världens bästa. De är iallafall inget mot 7;ans fredagar. Håltimmar hela tiden och bara språk, slöjd, bild och svenska typ. Nu är det typ en massa jobbiga lektioner, och de tre efter idrotten är verkligen kämpiga. Liksom matte, geografi och studio?

På idrotten körde vi brännboll. Lätt bästa laget hade vi, och vann gjorde vi ju också såklart :-)
Det är roligt och spela brännboll, men inte när vissa är oseriösa och blir sura. Inte för att det var någon som var oseriös eller sur (förutom en, blir så jävla förbannad på den tjejen alltså), så det var ju bra.

Matten hade vi bara genomgång, sen geografi. Vi fick reda på geografi provet idag. Jag hade för lite på g-delen för att få mvg. Kul. Noot. Men ska kompensera lite med Svininfluensa arbetet jag och amanda håller på med. Jag ska fan ha mvg i betyget!
Sista studion blev det datasalen hos tommy lans. Chill, haha.

Ikväll har jag tre alternativ :-)
Antingen blir det kolla på hockey hos elin med några, eller så blir det göra något annat med några andra, eller så blir det stanna hemma och ta det lugnt. Men jag tvivlar på att det blir det senaste, och tror mer på det första. Men vi får la se!
En jäkla mensvärk har jag också. Finns det något värre än det eller? Jag kan bara säga, att killar har tur. Hahah.
Men nu ska brorsan ha datorn, så måste börja avrunda lite nu.
Smsa/ring om ni vill något :*
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar