torsdag 16 april 2009

but still call me baby

Hallå! Seg dag, men vi är lediga imorn så det är ju jääävligt najz :-) Bäst idag var lätt när tim skulle gå till sal 14, och precis i "ingången" till den korridoren krockade han med britt! Han typ började skrika som fan, och sedan börja låtsas gråta och sen springa ut genom dörren ut till basketplan ;-) Fyfan, vad jag garva. Vilket skrattanfall jag fick seriöst.

Efter skolan drog jag till mamma på banken och satte in lite pengar på kontot, sen biblioteket med elin och skulle låna ' när jag hör din röst ', men den var utlånad :-/ Men den 27:e april är den tillbaka och då är den miin!
Är lite tvungen och tilllägga att igår lånade jag ' om jag kunde drömma ', och idag lämnade jag tillbaka den, efter att läst ut den. PÅ EN DAG! Nu har jag faktist överträffat mig själv känns det som ;-)

Imorgon är vi ju lediga, och då blir det ferre någonstans. Har så många alternativ där vi kan vara, men ingen verkar bestämma sig. Själv har jag sagt att jag går dit alla andra går, så det får väl bli så :-)
Men ska giiiittta.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar