måndag 20 april 2009

måndag


Äntligen hos mamma igen med en bra dator som man har bilder på! Känns skönt.
Skolan idag var både segt och chill på samma gång.
Biologi provet gick bra. Jag vet säkert att jag har vg, kan ha mvg, men det får vi la se!
Sedan så tyckte våran samhälls/historia/geografi lärare, erik, att vi skulle typ skriva en bok (en väldigt tjock bok, sa han) med en massa citat från våran klass för vi säger så klockrena saker hela tiden. Så tycker jörgen andersson också. Fan, känns lite som om 8e är typ kungligast på skolan? Ehh ja!

Måste jobba matte rätt svagt nu. Ligger typ 5443534543 kapitel efter! Nej ok, kanske inte så många, men närapå! Måste förbereda svenska uppsatsen som vi har på torsdag också, sen har vi geografi prov på måndag nästa vecka.
Och fan vad lättad jag blev när jag fick höra att samhällen ska vara klar nästa måndag istället för den här! Shit, vad skönt :-)

Lite senare blir det vara med amanda en stund, sen kolla på Twilight filmen! :-)
Jag har inte kollat på den på typ 9 dagar nu!
& om en vecka kommer ' när jag hör din röst ' tillbaka till biblioteket! Alltså, den andra twilight boken. Och jag har paxat den så ingen kan få låna den innan mig då (a)

Och jag har börjat sluka böcker igen. Det är typ som ett beroende, för jag får krypningar och det sitter en tanke i bakhuvudet och gnager hela tiden; Måste läsa, måste läsa, måste läsa, måste läsa..
Funderar på att låna typ 8 böcker så har jag för ca en månad framåt, vore ju skönt. Annars får man ta till drastiska åtgärder, som t.ex läsa ut skolans religons bok. Den var faktist intressant, ska ni veta. Hahah! ;-)
Iförrgår läste jag ut ' Bakom ljus och mörker ', som handlar om en kvinna som är heroin missbrukare. Svinbra bok faktist! :-)

Nej, nu ska jag gå ner och käka något.
/ v

1 kommentar:

  1. jag kan typ inte läsa andra böcker än twilight nu, för jag blir bara besviken på dem ;p inga böcker slår dem någonsin. hahah, det måste handla om vampyrer! vampyres in my heart <3

    SvaraRadera