torsdag 23 april 2009

ig = intellektuellt grym


beeeauuutiful.

Torsdag då, inte så jätte jobbig dag men. På musiken blev det gitarr, hell yeah. Sen från 12.40 till 15.00 var det uppsats. Uhuhuh, men man fick ju ha med sig godis så ;-)
Jag skrev om hur massmedian påverkar oss. Det blev rätt så bra faktist, är nog nöjd. Tror jag, fast det är ju inte jag som ska betygsätta den. Får hoppas Siv också tycker som jag (a)

Ikväll blir det träning. Shit, det slog mig nyss att det här är sista träningen. Sista träningen med IF Rune. Sista träningen med flickorna man har spelat med i flera år. Sjukt.
Har cup i Katrineholm i helgen också. Det är det allra sista vi gör tillsammans. Ska vi sluta storslaget tjejer? JAPP!
Jag kommer sakna er, ska ni veta. 5 hela år har det blivit med er. I will miss you guys.
Kommer kötta ikväll. Kommer ta i för alla år, och för er!

Nu kom det nästan lite tårar, hihi. Kan bero också på att jag lyssnar på Bella's Lullaby.
Mhmm.. nu ska jag fixa lite.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar