fredag 24 april 2009

när jag hör din röst..

Kommer snart tillbaka till biblioteket!!!!!!
Eller ja, på måndag. Men jag längtar som fan! :-)

Imorse försov jag mig. Vaknade 07.17. Kändes inte riktigt så jätte bra, men. Hahah!
Skolan var också för seg, seriöst. Jag gick till idrotten, sen orkade jag inte mer. Hade sjukt ont i huvudet och på idrotten så sträckte jag nacken eller något, fick typ nackspärr, så jag pallade inte matte, geografi och studio så jag drog hem.
När mamma kommer hem, runt halv 4, så ska vi dra till eskilstuna. Jag ska köpa tofflor och foundation! (a) Medans min bror ska köpa någon slags luftpistol, och sen ska vi hämta lina, sen så ska vi handla.

När jag kommer hem, blir det packa en massa till cupen, sedan kanske dra ut. Om jag hinner och orkar. Måste gå och lägga mig rätt så tidigt idag, för vi har samling kl 6 imorn! Japp, kl 6. Jag skojar inte. Då blir det gå upp kl 5! ;-)
Men, ja. Får väl ta och försöka klara det då, haha.

Är fett taggad till cupen asså! Vi ska fan vinna! :-)
Det här är det sista vi gör, så vore ju rätt så kul!
Men ska fixa mig nu.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar