söndag 12 april 2009

oh sorry long

Ahmen tjenare. Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, men antingen har jag inte haft datorn då jag velat skriva, eller så har jag glömt bort och har haft mycket och göra och så.
Amanda, Nellie och Anna kom hem igår! Så lycklig är man nu. Har saknat dom rätt svagt :-) Men nu är dom här, och allt är som det ska vara.

Igår blev det fest hemma hos Linnea. Det var svinroligt, haha. Men orkar inte berätta, det hände för mycket :-) Innan vi drog till linnea, så körde jag moppe för första gången! Lisa har ju skaffat så fick köra lite på hennes, hihi. Sen fick man skjuss runt kvartert och så. Skit kul (a)

Idag blev det schteeeeeka ute i solen (H). Så sjukt fint väder. Det är ju typ som sommarvärme! Eller ah, nästan iallafall. Lite färg har man faktist fått.
Läste ut den tredje boken i Eragon serien idag också. Sjukt bra böcker. Ska köpa (eller låna om tanterna på bibblan lugnat ner sig lite) den snart. Dom typ hatar mig! Tanterna på bibblan alltså, bara för jag tappade bort en bok som jag hade lånat för typ 2 år sen och fortfarande inte hittat den (a). Men aja, det får vi la se då.

Nu ska jag titta på Twilight, tror jag. Sjukt bra film, ska läsa böckerna sen också :-)
Får låna dom från bibblan, för jag har inte råd till ett skit just nu. Håller på och sparar till göteborg resan. Måste ha över 3000 spänn, och det får jag precis om jag sparar alla mina barnbidrag och alla andra pengar jag får. Kommer inte bli de 3 roligaste månaderna i mitt liv, men göteborg ska bli sjukt kul! :-)
Men det är så mycket som jag behöver ha. Nya skor, ny jacka, nya sommarkläder.
Aja, det löser sig nog på ett eller annat sätt. Nu ska jag kila.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar