onsdag 8 april 2009

damn

Asså shit vad jag skriver :-) Riktigt stolt över mig själv faktist. Vaknade typ halv 12 idag med lina. Gick ner och käkade frulle & glodde tv. Sen kom brorsan hem med datan! Wiii!
Inte haft min egna (eller ja, mammas då) dator på ett helt dygn. Fan vad skönt det är alltså :-)
Sedan duschade man, fixade en massa. Sen har man bara suttit här typ hela dagen. Det är ju inte världens finaste väder direkt, men men. Om det ska bli grönt måste det väl regna också i guess!

Skulle käkat på maistro med lina, men hon fick inte för sin mor, så blir väl bara ta det lugnt idag då. Får se om jag drar till affär'n och köper något gott, är sugen på något. Aja, får se vad som händer ikväll.

Imorgon ska jag leka med fia. Får la se vad vi hittar på. Säger som fia; Något kul! Hihi.
Hon är för bra den tjejen :-)
Nu blir det städa lite tror jag. Ser ut som någon släppt en bomb på mitt rum, haha.
Ska vara snäll mot mamma och städa och så. De är och hämtar bilen i västerås.
Plockade faktist ur diskmaskinen imorse, utan att någon sa till mig! (a) * Stoooooooolt! *

Förstår inte riktigt vad fan det är som händer.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar