måndag 27 april 2009

PUSS

Tjuuu. Shit vad veckorna går fort alltså! Det är vecka 18 nu, och bara ca 5 veckor kvar till avslutningen. Då har man gått klart 8:an. Helt sjukt. Tiden går så jävla snabbt! ;-)

Iallafall, dagen var seg. Känns som om man måste börja jobba lite på bilden nu. Ganska så rejält. Ska nog börja måla nästa vecka iallafall. Matte måste jag också jobba med, men den tar jag nog på onsdag. Har målkontroll i hemkunskap imorn + grammatik prov i svenska. Sen så har jag geografi prov på onsdag. Kämpigt, men jag ska klara't! :-)

Asså, jag har typ de två största blåsorna i mitt liv på min fot. Jag kan inte gå i vanliga skor ens, så jag får gå i tofflor. Inte så fel, det är ju rätt så skönt, men haha. Ja, inte så jätte kul heller om man säger så.
Men även fast jag har ont i foten (både pga av blåsorna, men också annat) så sprang jag runt söders gärde och allmänningen idag. Det var sköönt som fasiken faktist. Ska ta och försöka hålla i min kondis till sommarträningarna med Guif börjar ;-) Känns som det, annars kommer man ju skämma ut sig totalt om man inte ens kan springa 5 km!?

Sitter och kollar runt lite på avslutningsklänningar. Börjar bli lite panikartat snart, men jag har inte råd, eftersom jag ska till göteborg i sommar, men det ska nog gå bra :-)
Nu blir det plugga hemkunskap & lite geografi.
Smsa, jag kommer ha tråkigt (a) (mp)
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar