måndag 6 april 2009

headline

Tjena, igen! 2 inlägg nu på en dag. Det är fanimej rekord nu för mig. Häääärligt fan :-)

Det blev inte vara med Elin idag. Hon fick inte för hennes mamma. Damn!
Chillade hemma istället. Och jag verkligen ville fråga mamma om att ta hål i tungan, men jag vågar verkligen inte. Jag vill inte få det där nej:et, men fatta om hon säger ja? Men om hon säger nej? Så nervös. Fattar inte varför, det är ju bara min mamma. Men jag vill det så gärna ju!
Får ta tag i det och fråga henne imorgon. Shieeeet.
Fatta om hon säger ja! Lycklig? Svar: Ja.
Haha, annars blir det göra som syrran. Göra det i smyg. Fast hon hade ju kontakter, och det har ju inte jag. Aja, får väl ta ett snack med henne då ;-) Inte för att jag tror att hon kommer hjälpa
mig med det, men kan ju alltid fråga! Men ja, kanske vore bäst om jag fråga mamma först.



Nu ska jag sluta babbla om tungpiercing. Men riktigt nice vore det!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar