söndag 19 april 2009

ggrrrr!

Mhmmm, he's so hot.
Kan inte sluta titta, shit.<3


Har varit en chill dag, men jag måste verkligen plugga biologi.
Blev nyss klar med samhällen, och jag kommer förlora mitt mvg.
Buuhuuu, tyck synd om mig :-(
Men då får man väl ta och satsa på ett mvg i biologi! Ni vet, för att kompensera det hela.
Men jag tror faktist att jag kanske, bara kanske, kan få mvg iallafall i samhäll.
Om jag verkligen kämpar! Får se om man pallar det, men det ska jag fanimej göra!


haannnah säger:
hur får fostret näring dåe? moderkakan? (; haha.
. vkarlsson säger:
genom navelsträngen från moderkakan, så ja ;)
haannnah säger:
aha, så navelsträngen sitter mellan fostret o moderkakan, o inte mellan mamman o fostret? ;p
lr e de samma sak ;o
. vkarlsson säger:
ahaha moderkakan ligger ju förfan i mammans kropp? d;
haannnah säger:
jo visst, haha mn ööööhh (a)

Tillåt mig att skratta! HAHHAHAH!
Sexualkunskap is easy! :-)
Men inte för hannah!
Ska ta och förklara för henne att moderkakan inte är en egen individ.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar