söndag 9 augusti 2009

buddha confidence and the powerful

Tror ni inte att det var självklart att Pressbyrån..
Eller nej, vänta..
Vi har inget Pressbyrån. Jag menar Carinas Kiosk, haha.
Ah iallafall, det var ju såklart stängt. Och med föga förhoppningar på att det fanns Comviq kompis refill 195 kr på Ica så åkte jag dit. Och mina förhoppningar slocknade direkt när jag såg att det bara fanns 150 kronor.

Så surt. Så nu måste jag vänta tills imorgon innan jag kan köpa! Så jag måste leva på exakt 12 kronor, och 32 öre. Uhuh, hur ska jag klara mig?

Menmen, när jag kom hem hit så upptäckte jag att dörren var låst, and nobody was home.. Och jag hade ju då ingen nyckel med mig. Inte visste jag att pappa och nilla skulle åka någonstans de 30 minutrarna jag hade varit borta?
Men jag kom på att mitt fönster på andra sidan var öppet, så jag gick runt, och skulle hoppa igenom. Första försöket.. Gick sådär. Jag skulle hoppa med armarna ni vet, bakifrån. Men såklart så var det ju en spik som stod ut, så jag rev upp hela ryggen. Från svanskotan och några centimeter upp. Det gjorde väldigt ont kan jag säga er.

Andra försöket gick bättre, men lyckades dock inte. Jag hittade en boll som jag stod på, och precis när jag fått upp ena benet så rullade bollen iväg, så jag ramlade åt sidan (på grund av benet) och landade på ryggen rakt på marken. Rev upp sidan av det ben som jag hade innanför fönstret.. På samma spik.
Tredje försöket var jag riktigt jävla förbannad. Så jag ställde mig på bollen, men stor jädra beslutsamhet, och hävde upp en benet, och sedan drog jag mig upp. Sedan fick jag klämma mig igenom den lilla springan som finns (jag har tvn framför fönstret i mitt rum) and finally, så var jag inne.

Mitt linne blev helt blodigt, så var också tvungen att byta kläder. Uuuuhh, inte min dag idag.
Och jag är extremt sur just nu på att allt går så dåligt, så nu ska jag ta ett djupt andetag och sedan sätta mig på altanen och läsa.
Love. V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar