onsdag 12 augusti 2009

morsning

Ey, hallå! God morgon på er.
Eller jag har faktist varit vaken i ca 2 h redan! Gick upp vid 9. Riktigt stolt över mig själv, haha.

Idag har jag planerat att städa. Typ hela huset. Lovade mamma igår att jag ska börja hjälpa till mer hemma nu när hon och pappa ska fixa pendlar kort till mig varje månad som kostar ca 900 kr. De delar på kostnaden. Då slipper jag lägga ut något på mina resor till eskilstuna, hihi. Och kan resa hur mycket jag vill på 30 dagar. Det är nice kan jag ju säga.

Städa på dagen, och lite senare blir det kanske kolla A-lags match, om jag orkar det. Jag har blivit oherhört seg nu på sista tiden. Jag gör typ ingenting på dagarna, vilket inte är så specielt bra. Men, blir väl ändring på det snart när skolan börjar. Uhh, jag både vill och inte vill.
Men men, nu ska jag börja med städningen.
Love. V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar