lördag 1 augusti 2009

lördag

Vaknade av någon konstig anledning vid 9 idag, men jag somnade om till klockan 12. Det blev inte till kl 2 iallafall.

Har absolut ingenting att skriva, så jag förstår inte själv varför jag skriver just nu. Men jag känner att jag börjar glida ifrån bloggandet lite, vilket absolut inte får hända ;-)
Men man fyller ju snart 15! Wow. Haha nejmen, jag har ju sagt att jag är 15 i över ett halvår nu så det känns inte så specielt direkt. Men det jag längtar efter är min kamera, om jag nu får den, och en jävla massa pengar.

Och dagen efter så ska jag, fia, hanna och ammelie upp till Stockholm, och fira mig! Hihi, nej kanske inte fira mig. Men festa ska vi iallafall :-) Kanske har sagt att vi ska upp dit ett tag nu, men jag tycker att det ska bli sjukt kul. Haha! Right flickor?
Mene, nu ska jag börja städa rummet. Hm, känns som det behövs. Sedan in i duschen och ikväll ska jag träffa amanda. Så puss på er!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar