måndag 10 augusti 2009

tjena bloggen

Yes, nu sitter man här vid datorn. Som vanligt. Jag sitter för mycket vid datorn, tror jag. Men ja, klockan är tio över två, så antar att det är rätt ok iallafall. Det bästa vore kanske om man sov vid den här tidpunkten? Men srew that :)

Lite senare på kvällen idag drog jag ut med Johanna en stund. Vi drog till OKQ8, och listen up people! Jag har comviq kompis igen! Sjukt skönt.
Iallafall så chillade vi där ett tag, härjade rätt svagt. Mötte Jone också, så snackade lite med honom. Sen så drog vi hem till mig en stund, och runt 1 drog hon hem.
Trevlig kväll!

Imorgon har jag faktist inga planer alls. Ska iallafall försöka fixa batterier till kameran, sedan så ska jag packa och sedan åka till mamma för en vecka där igen. Och snart börjar skolan..
Nej, jag vill inte tänka på det!
Nu ska jag snacka lite med folket på msn, sedan sleeeepa.
Love. V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar