lördag 8 augusti 2009

chilll'tt

Tjue. Sitter här hemma hos mamma. Ska snart cykla till pappa igen.
Igår blev det ju då Arboga som sagt. Vi åkte med 20.13 tåget in, sedan gick vi till Danne.
Gammalt folk & nytt folk. Det var nice som faaaan. Tog dock inga bilder, hm. Som vanligt dårå, men jag tror nog att folk kommer lägga upp. Så jag länkar senare :)

Annas mor kom och hämta oss vid 1 på stationen i Arboga. Riktigt snällt av henne. Fick skjuts hem till Nellie, och där hämtade jag min cykel och sedan gick jag hem till mamma dårå. Eftersom jag knappast kunde gå hem till pappa, och mamma och thomas är fortfarande i Dalarna. Jag var fortfarande rätt så wasted at the time. Så, fick bli sova hos mamma.
Sjuuuuuukt värd kväll, säger jag bara :)

Fast nu ska jag snart fixa mig lite och som sagt cykla till pappa. Som bor på typ andra sidan stan, men men. Så är det ibland. Puss på er!
love. V

1 kommentar: