söndag 9 augusti 2009

lordoftherings

Ah, jag vet. Jag är fett nörd..
Men jag sitter och lyssnar på Sagan om ringen musiken, och när jag blundar ser jag allt framför mig vad som händer i filmen vid den tidpunkten då de spelar det jag lyssnar på.
Fattade ni? Alltså, ofta inte det är rätt så sjukt?

Men den musiken är bra mäktig, asså. Specielt "The Grey Havens". I slutet på den tredje filmen, alltså slutet på hela berättelsen. När Frodo ska åka iväg. Helt sjukt vad sorgligt det är. Jag börjar nästan gråta av bara musiken.. Och det jag ser framför mig.
Alltså, sjuuuuuuukt bra.

& inte för att skryta men.. Jag kan ju då alla repliker i alla tre filmerna. När jag kollar på dem, så brukar jag snacka med dem! Haha, fett noeeerd :)
But hey, that's me.

Love. V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar