lördag 8 augusti 2009

ursäkta

Jag ber om ursäkt för det kommande dampet som kommer komma här nedanför nu. Jag stör mig väldigt lätt på saker som ingen annan ens skulle ha lagt märke till. Men ja.. Sådan är jag.

Jag förstår mig inte på vårat fuckade internet!!! Va i helvete liksom? Kolla!
Eftersom vi är så många som sitter uppkopplade samtidigt hemma hos pappa här, så laggar internet för modemet blir så upphettat. Och det är ju förståeligt. MEN NU, när jag har haft datorn avstängd i någon timme, och ingen annan är hemma.. Tror ni inte jävla skit fan laggar iallafall? Ja men jo, klart den gör. För dens livsuppgift är att göra mitt liv surt. Så känns det nu iallafall.
Och så vill man ju helst lyssna på musik när man sitter vid datorn, right? Och ja, man lyssnar på spotify. MEN DÅ KAN JU FÖRFAN INTE INTERNET LAGGA!
Det hackar, stängs av, "Connection is lost, reconnecting..".
Jag får panik. PANIK! Och inte går det att lyssna på youtube heller, för där tar minst 20 minuter innan det har laddats ens halva? Och jag tänker inte lyssna i 2 sekunder, för att sedan vänta 1 minut för att få lyssna i kanske 5 sekunder till. Det tänker jag tamigfan inte göra!



Och det är ju så sjuuuuukt roligt när det står att signalstyrkan är "väldigt hög".

FIXA INTERNET PAPPA, NUUUUUUU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar