lördag 8 augusti 2009

yo

Chacha! Idag har jag bara suttit ute på altanen och läst. Män som hatar kvinnor. Jag har kommit en bra bit nu och jag är typ.. fast. Riktigt bra såhär långt.

Skulle egentligen ha dragit till Arboga idag igen för att dricka lite mer. Men jag kan inte "sova borta" en dag till. Den här veckan har jag sovit hemma 2 nätter. Dock var jag ju i Stockholm, men ändå. Det är för mycket. Och jag tror inte pappa skulle ha gått med på att låta mig.. ja, "sova borta" en dag till.
Och plus så orkar jag inte fixa mig. Idag är det linne & träningsshorts som gäller!
Men jag var ju taggad på att festa igen och träffa det underbara Arboga folket, men men.. Nu är det som det är. Ska bli skönt med en kväll hemma för omväxlings skull.

Det blir kanske träffa Johanna ikväll. Får se om jag, och hon orkar. Haha! :)
Förövrigt så sitter jag här och fixar en ny playlist på spotify. Säger ju bara att den kommer bli grym! Men nu funderar jag på att sätta mig ute på altanen och fortsätta läsa!

& NOTE TO SELF:
Köpa nya batterier och fylla på comviq kompis.
Som är slut..
Love. V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar