måndag 3 augusti 2009

hipp hipp hurra

Grattis till mig själv igen! Känns fint detta!
Nu sitter jag här och väntar på att amanda ska komma hit och umgås lite med mig en stund.
Sedan drar jag till papi, och sedan upp till byn för att fixa lite :-)
Sedan hem igen, och då kommer farmor och farfar för att fika lite och fira mig.

& jag hoppas verkligen jag får min kamera. Jag vill verkligen, verkligen, ha den! :-)
Fick 1000 kronor av mami imorse. Så nu har ca 2600 kr, allt som allt. Nästa helg, alltså den som kommer efter denna, så kommer mormor och staffan, så får antagligen pengar då med.
Av madde fick jag en gruppkurs på make up store. De lär en att sminka rätt oh vad som passar en och sådär, sedan ett presentkort. Riktigt nice. Ska använda det när jag drar upp till henne i stockholm :-)

Och på tal om Stockholm, så ska man ju dit upp imorgon. Åker 09.44 med girlsen. Shoppa hela första dagen. Ska bli sjukt trevligt! Längtar verkligen :-)
Men nu ska jag kila ner och fixa lite, så puss på er sötisar.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar