söndag 2 augusti 2009

headstrong

Ah hello.
Linas & Annas släktingar är här.. För att fira Lina, och mig. Jag vettefan varför de ska fira mig. Jag har ingen som helst relation till dem, och jag kommer aldrig ha. Jag har ingen plats bland dem och vill inte ha heller.


Mammas fina tårta, haha.

Men jag fick iallafall lite godis och 200 kronor av Ruth och Rulle (Linas och Annas farmor och farfar). Det är mycket pengar för att komma från dem, eftersom de är typ 90 år. Nej men, nästan iallafall. 87 år tror jag Rulle är. Men inte det som var poängen. Tacksam och förvånad blev jag.


Fika.. Yuck.

Min present från mamma får jag imorgon, eftersom jag fyller år imorgon. Får väl hoppas på frukost på sängen, hihi. Nu sitter de där nere och tittar på bilder från Ann-Maries resa till Kebnekaise. Ska väl kanske ta och gå ner? Eller så stannar jag här uppe och läser Män som hatar kvinnor. Jag är på andra kapitlet och man kan redan nu se att det är en väldigt bra bok.
Pussssss på er.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar