söndag 2 augusti 2009

woho

Jag skriver, rätt så ovanligt nuförtiden. Med tanke på att jag skrev 5 inlägg om dagen för några veckor sen.
Blev iallafall att ta det lugnt på dagen. Sedan något på kvällskvisten efter maten drog jag ut med lina. Blev till gott i påsen, sedan ner till hamnen. Hihi, söta bilder.






Alltså, jag är normal.



Eller? Lina är iallafal söet.

Sedan drog vi och mötte Anna, Peter och Charly vid ungdomsgården. Nya hängstället, yao!
Eller var det verkligen så? :-)
Stod typ där en stund sen drog vi hem till Peter för han skulle hämta kläder, sedan hem till Charly. Satt där, och jag fick värsta magonten. Helt sjukt vad ont det gjorde, men det känns bättre nu. Men herre guuuud!
Och då helt plötsligt bestämde de sig för att gå ut, och eftersom jag hade så ont i magen så gick jag hem istället. Och nu sitter jag här :-) Glor på Rocky 2 på trean. Jag gillar de filmerna. Diggar Stallone ;-) Men ska fortsätta glo på dem.
Blir säkert ett till inlägg lite senare.
OCH JAG FYLLER ÅR IMORGON! (det är faktist söndag nu).
Puss.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar