tisdag 11 augusti 2009

nellies place!

Tjena bloggen.
Sitter hemma hos Nellie just nu med henne och Lisa. Ronja drog nyss för att fixa lite saker sedan kommer hon tillbaka. Och Anna var också här nyss men hon drog hem för hon mådde inte så bra.

Öhm, förövrigt har jag inte gjort ett förbannade skit idag.
Hade en liten diskussion med mamma om mina kommande resor till Eskilstuna varje vecka snart. Och ett pendlar kort kostar 868 kr, så mamma och pappa ska dela på betalningen. Vilket känns rätt nice!
Och mötet blir inte imorgon, utan på torsdag kl 5.
Jag är faktist lite nervös inför det. Känns inte som om jag liksom är med än, så känns konstigt att komma på ett sådant möte. Men jag måste eftersom vi antagligen kommer få reda på träningstiderna.

ÅÅÅÅHHH! Jag längtar så sjukt tills vi börjar träna i hall. Liksom fatta!
Få skjuta, springa, spela match. Åh, helt sjukt underbart!
Jag kan inte ens förklara hur mycket vi längtar.
Förhoppningsvis ska jag och pappa åka och köpa nya skor nästa vecka.
Och träningskläder och allt. Hihi, jag gillar att shoppa träningskläder! ;)
Hihi, nu ska vi chilla galet.
Puussss.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar