onsdag 5 augusti 2009

stockholm

Mja, nu sitter man här i Stockholm hos fia.
Kom hit igår vid 11 tiden, och då shoppade vi hela dagen. Jag köpte rätt så mycket;
en adidas tröja, mjukisbyxor, strumpor, väska, jeans shorts och svarta vanliga tights, tror jag det var. Jag orkar inte kolla efter om jag glömt något, haha. Fia köpte en väska hon med, och hanna köpte ingenting :-)

Sedan skulle vi ta tunnelbanan hem och vi kom ända till Gamla stan innan vi kom på att vi glömt våra väskor som vi låst in på förvaringen på central stationen. Så då var vi tvungna att gå av och sedan åka tillbaka. Uhhh, vad arg jag blev på mig själv. Haha! Efter ha vänt och sedan åkt tillbaka samma väg som vi var på från början kom vi äntligen hem med våra 235435 kgs väskor! Sedan blev det bara chilla vid tvn, och sedan käka lite. Pommes frites, kyckling och bearnésås. Sedan drog vi ner till Filmkällan, och hyrde två filmer. Sex drive och The day of the dead. Båda var faktist bra :-)
Sedan typ låg vi och glodde på tv, och så gick vi och lade oss vid 1 för vi var suuuuuper trötta.

Idag gick vi upp runt 10. Käka frukost, och sen fixat oss. Ingela och lilla Olivia drog ner till stan lite tidigare, och vi ska snart ta tunnelbanan till Slussen för att gå till Grönan. Fett chiill't ska det bli. Inte för att vi ska köpa åkband men, vi ska iallafall åka den nya Insane. Oooh, längtar! :-) Alla säger att den är sjukt bra, så nu får vi se. Haha!
Nej, men nu måste vi kila! Skrev det här lite snabbt, och det blev lite långt men det får ni leva med.
Puss på er sötisar!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar