fredag 7 augusti 2009

skillinge

Jahapp, idag blev det dra ut till Skillinge med Anna, Nellie, Amanda och Lisa. Lisa skjutsade ut Amanda på hennes moppe, och vi andra fick skjuts av Nellies mamma vid 12. Vi var för lata för att cykla, haha. Låg där och stekte ett bra tag, and believe or not, men det var riktigt skönt i vattnet faktist! Runt halv 4 så kom Nilla och hämtade mig och Nellie och skjutsade hem oss.

Och nu kom jag nyss ut ur duschen och har t.om hunnit städa rummet lite. Måste verkligen tvätta, hm. Ja, får göra det ikväll. För ikväll blir det inte Arboga som planerat. Jag har sovit borta för mycket, och jag får dåligt samvete om jag sover borta ännu mera.
Men, jag tror det blir Arboga imorgon med Anna istället. Lutar åt det iallafall.

Nej, nu ska jag städa resten av rummet, fixa håret och slänga in lite kläder i tvättmaskinen..
Puss på er.
love. V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar