måndag 27 juli 2009

02.46

Ja, nu sitter man här & klockan är snart tio i 3. Funderar på att gå och lägga mig faktist, men slänger ihop något för er lite snabbt.

Nu är det såhär. Att på onsdag kanske man drar ner till Lidköping för att festa. Eller så drar man ner till Dalarna på tisdagen. Känns som Lidköping, men får se hur det blir :-)
Sedan på tisdag nästa vecka blir det Stockholm. Blir nog festa där med.
Och det känns så sjukt nice. För jag är så grymt festsugen.
Och hoppas det blir något sen när man kommer hem också. För det känns som det här partysuget kommer hålla i sig ett tag ;-)

Och så fyller man ju år om en vecka. Förhoppningsvis får jag kameran and a hole lot of money.
Fyller år dagen innan man drar upp till Stockholm så kameran åker väl med då (om jag nu får den), så bilder kommer det att bli :-)

Nej, nu ska jag kila ner och borsta tänderna. Sedan blir det sängen.
Puss & godnatt.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar