måndag 27 juli 2009

here we go again

Ännu en dag vaknade jag runt 2. Jag måste skärpa mig med detta, det är inte bra. Så imorgon, blir det upp iallafall halv 12, 12. Har inte gjort något idag, och kommer inte göra heller.
Imorgon så blir det Dalarna iallafall. Ska upp med Anna och Thomas. Ska bli trevligt. Så om någon bor runt Brötjärna (stavning?) eller Borlänge så hör av er om ni vill träffas.

Förövrigt så får jag panik över gymnasieval. Jag vet att det är rätt så lång tid kvar, men jag förstår inte hur jag ska kunna välja! Det går ju bara inte. Ska iallafall inte välja Ullvi eller Vasa eller något sådant. För jag ska bort härifrån. Ok, jag kanske kan tänka mig att välja något i Eskilstuna, men då ska det vara John Bauer, hälsa och idrott. Men om man då tänker ännu längre fram: Vad ska jag bli? Vad ska jag göra efter gymnasiet?
Hälsa och idrott ger ju en inte så många alternativ. Så, är lite tveksam på det.
Funderar på att börja någonstans långt härifrån, och flytta. För jag får det för mamma. Och Katedralskolan i Skara verkar riktigt bra, hahaha. Men det är själva programvalet som är det värsta!

Nej, nu ska jag börja läsa Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. Ska bli intressant.
Iallafall, puss på er.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar