torsdag 16 juli 2009

ojdå

Igår så bloggade jag faktist ingenting! Det var något nytt. Jag har bloggat minst sagt varje dag i flera veckor nu, och t.om flera inlägg på en dag.
Förstår inte ens själv varför jag inte gjorde't, haha. Aja :-)

Upp 11 idag och träna. Sedan frukost, och duschen och allt det dära. Efter det blev det datorn typ, sov en stund också. Var rätt så trött faktist, haha.
Typ runt 4 drog jag hem till maaaandis en stund. Chilla ute på hennes balkong och sedan klättrade hon upp i en björk som stod utanför på hennes gård. Ja, brist på annat att göra typ!
Filmade det, så det kommer inom kort ut på youtube. För er som är intresserade liksom.

Drog hem runt 7, käkade. Eller nej, käkade ingenting faktist. Lät bara pappa tro att jag gjorde det, haha. Och sedan har jag bara suttit här. Blir nog en chill kväll :-)
Längtar tills jag fyller år. Vill ha en digital kamera nu, och det är det enda jag har önskat mig av pappa så jag antar att jag kommer få det. Haha!
Men, nu ska typ.. göra något.
Pusssss på kinden.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar