onsdag 1 juli 2009

fuck her gently

And then i'm gonna love you completely,
and then i fucking fuck you discreatly,
and then i'm fucking bone you completely.
But then, i'm gonna fuck you haaaaaaaaaaaaaaard!




Jag är söt, eller vänta. Hur var det nu?

Nu ska jag upp om ca 7 timmar. Låter det bra eller? ;-)
Upp klockan 4. Avresa från Kungsör till Arboga 06.00.
Tåget avgår från Arboga station 06.41.
Ankomst: 09.57.

Det ska bli intressant och se om jag kommer kunna somna inatt. Jag gissar på att jag kommer somna kl 3, och sova i endast en timme, för att sedan gå upp och duscha.
Hm, tror nog jag kommer sova gott på tåget iallafall ;-)
Nu blir det packa lite till, sedan typ chilla och försöka bli trött på något konstigt vis.
Haha, sweeeet.
Puss på dig, ja just dig.
/ v



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar