torsdag 9 juli 2009

läkevård a la veronica

Tjena bloggen ;-)
Igår vart det myspys hemma hos mig med Amandis. Runt 10 drog vi ut till OKQ8 för att ha något att göra. För andra gången den dagen, haha. Köpte lite stuufff, sedan cyklade vi hem.. och såklart så skulle det börja spöregna. Och jag menar verkligen spöregn. Det var som om någon hade hällt en hink med vatten över en. Men som tur var, så var vi inte så långt borta ifrån mig så vi blev inte så jätte, jätte blöta.
Sedan så tänkte vi kolla på film, men jag vågade inte ha på tv och det där för det åskade och blixtrade så jag tände en massa ljus och så satt vi i soffan och bara pratade.
Jag älskar den tjejen. Hon är bara för bra! <3

Sedan så satt jag vid datorn, snackade med Jimmy ett tag i telefon.. eller ja, 3 och ½ timme. Men det brukar bli så ;-) Sen blev det sova runt halv 4.
Hade tänkt vakna tidigt, typ klockan 10. Men när mobilen ringde så stängde jag bara av den och somnade om.. Illa ;-) Så jag vaknade runt 12 istället av ett sms. Såe, jag kunde nog ha sovit ännu mer om jag inte blivit väckt. Haha!

Vädret är ju inte det allra bästa, så ikväll blir det vara hemma med sofia. Vi ska laga mat och glo film och bara ta det lugnt :-) Riktigt trevligt ska det bli!

Och ja, angående rubriken så har jag sjukt ont i min fot. Helt sjukt vad ont det gör, men efter lika läkevård a la veronica, så känns det lite bättre :-) Läkevården involverar SOFT-bandage, vanligt bandage och läkevårds tejp. Jag är riktigt duktig (a).
Bild får ni inte, för foten är helt svullen. Hihi.
Ni vill inte höra historien om hur jag gjorde illa mig heller, haha ;-)
Men nu blire glo lite tv, eller något.
Så puss på er sötisar.
/ v

1 kommentar: