torsdag 2 juli 2009

götet

Japp, bara för att ni kommer sakna mig så mycket när jag är borta, så kommer ett sista inlägg nu :-) Slänger ihop något på några minuter, sedan blir det kolla packningen. Vore ju helt förfärligt om man skulle glömma något.. Ja, jag var seriös.

Nu är klockan 05.27, och jag har varit vaken i över en timma. Jag klarade faktist av att gå upp kl 04.00! Helt insane vad bra jag känner mig ;-) Hihi!
Alltsåååå, ni får ta och smsa om ni vill! :-)
Någon från Göteborg eller som ska dit, som jag känner, let me know. Så kanske vi kan träffas lite :-) För nuuu.. vet ni. Är klockan 05.29, och jag ska kolla packning och fixa det allra, allra sista! Så ha't bra här hemma i kungsör, eller vart ni nu befinner er, för jag lovar er. Att det kommer jag ha!
Puss på er sötnosar.
I'M OUT, SO LONG SUCKERS!
För ni vet, we only came to kick som ass.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar