tisdag 14 juli 2009

men hinner med ett till..

Skriver ett till inlägg, haha.

Alltså, jag verkligen fasar inför nian. Inte för att det kommer bli tufft eller något sådant för jag tror inte det kommer bli så jättejätte jobbigt. Förutom det här med nationella proven (svenska, matte, engelska OCH kemi, fysik och biologi). Men det ska nog bli bra.

Men jag vill bara börja gymnasiet NU! Jag orkar inte med ett år till på den här jävla fördömda skolan. Får iallafall hoppas att våra tröga, handikappade, efterblivna, fucked up i huvudet, rektorer fattar något i år :-) Det var ju inte aktuellt förra året iallafall.

Men, man har ju ca en månad kvar på sommarlovet... Uhhh.
Men ska njuta varje sekund nu :-) Så NU, efter detta inlägg, ska jag dra ner gitarren och dra ut och sätta mig på altanen och lira lite. Innan amanda blir klar iallafall :-)
Puuusssss.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar