måndag 20 juli 2009

indoor

Jag tror jag gillar att skriva på nätterna.. Då jag har som mest tråkigt.
Men jag hade liksom tråkigt idag på dagen? Haha aja, nu blir det iallafall ett inlägg :-)

Och nu ska jag skärpa mig och skriva kortare inlägg. Det ska inte bli tre A4or varje gång. Jag vet att ni tycker att det är långt att läsa, så jag ska bli bättre på det, hihi.

Idag har jag iallafall bara varit inne. Inte gjort mycket alls. Var ju "ledig" idag, haha.
Men jag vaknade ju dock klockan 2. Hm.. Illa Veronica.
Inte det finaste vädret så har bara suttit inne och setat vid datorn ohså. Dagen har ju gått rätt snabbt, eller ja. Eftermiddagen ;-) Tänkte byta om en snabbis, till lite skönare kläder. För nu vet jag med all säkerhet att jag inte ska ut någonstans ikväll. Så puss.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar