söndag 19 juli 2009

nejmen, ett inlägg?!

Jag känner att jag har blivit dålig på att uppdatera.. Men eftersom jag skrev så mycket innan, så jämnar det ut sig lite kan man väl säga.

Upp idag runt 10. Tränade lite, sedan frukost. Sedan blev det duschen som vanligt, och allt det andra som vanligt. Och efter det så blev det sitta vid min kära dator! :-)
Lekte lite med photoshop. Jag laddade hem testversionen som man får använda i 30 dagar, och jag måste säga att jag har blivit rätt så bra på det på så här kort tid. Det är ju rätt så mycket att lära sig. Men jag ska önska mig det i present när jag fyller år av mamma tror jag.

Sedan så smsade jag till anna och frågade om hon ville göra något, vilket hon ville. Så cyklade upp för att möta henne vid konsum runt 3 typ. Vi tänkte dra ner till ekudden, men sen när vi kom ner dit så såg vi att det var den där jävla bilmässan där. Så vi sket i ekudden och drog och satte oss utanför skillinge affärn istället.. Och jag måste säga att det är en jävla massa moppe gäng just nu, haha! Chillade där ett tag, sedan drog vi till snurrgungan. Satte oss där, och sedan så tröttnade vi på den och drog tillbaka till skillinge affärn, haha.
Sedan drog vi hem till anna en stund :-) Sedan åkte vi till slänten. Kan ju säga att vi har cyklat riktigt mycket idag, haha! ;-)
Sedan drog anna hem till sig för att käka, och jag skulle göra detsamma. Men när jag kom hem så drog pappa och nilla till den där mässan så fick ingen mat, haha. Men det var väl lika bra.

Ut med anna igen, drog ner till skillinge stranden! Haha. Satte oss där, och damn vilka vågor det var. Och jag muppa mig som fan. Haha! ;-)
Efter typ en kvart började det regna så vi cyklade in mot byn igen.
Stod vid kyrkan en stund, sedan drog jag hem för DÅ var det mat, klockan halv 9. Haha! ;-)

Käkade, och så nu sitter jag här :-) Och kommer sitta här resten av natten, för imorn är jag ledig! Hihi! Alltså från att träna. Har tränat varje dag den här veckan, förutom onsdag då jag också var ledig.
Riktigt stolt är jag över mig själv, hihi.
Mene, nu ska jag försöka avrunda det här lite. Det ska ju inte bli för långt. Rätt så jobbigt att läsa då va? ;-)
Puss på er!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar