tisdag 7 juli 2009

missmiss

Sjukt vad jag saknar Göteborg. Att t.om gå upp halv 8 varje dag och fixa sig, bara för att ha en hel dag med handboll framför sig!

Aja, halva sommarlovet kvar och det ska bli bäst och hittils har det verkligen varit bäst! :-)
Men jag säger bara det att nästa år blir det stora planer för sommaren, hihi.
Partille, Åhus och Gothica väntar. Förhoppningsvis iallafall ;-)

Men, ja. Back to present.
Idag.. vet jag inte vad som händer direkt. Hoppas på något kul!
Igår var jag bara hemma, förutom en liten stund på eftermiddagen då jag drog till anna, där amanda var. Vi typ satt bara och chilla i annas säng :-)
Sedan drog jag hem och käkade, och efter det hade jag ingen ork till att gå ut.. Så stannade hemma, och pratade lite med en massa random people. Hihi (a)
Menee, nu ska jag väl ta en dusch.. Är inte van att ligga efter så här med tiden om ni förstår vad jag menar.
Vi gick upp tidigt varje dag och vi var vid Heden runt 9, och då hade man hela dagen framför sig. Nu är klockan 1, och det enda jag har gjort är ätit frukost och skrivit det här inlägget.
Om jag gått upp tidigare hade jag varit klar by now.

Menmen, inget att göra åt direkt. Haha,
men the shower's calling so, bye!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar