fredag 17 juli 2009

ahfan

Tjena på er. Jag har inte haft tid att skriva något innan faktist.
Imorse blev det upp kl 10 och springa. Riktigt skönt var det, fast jävligt varmt. Men värt det :-)
Sedan frukost, och duscha och allt sånt där.

Satt vid datorn en stund, och sedan blev klockan typ 3 helt plötsligt. Så bestämde mig för att ha något att göra medans jag väntade på att amanda skulle bli klar, så drog till mamma och hämtade min utbetalningscheck från sommarjobbet. 600 kronor, WOHO! Haha.
Ska lösa in den imorgon, hann inte idag eftersom banken stänger klockan 3.

Sedan blev det ta cykeln upp till amanda. Låg på gräset och solade typ :-) Och efter en stund kom lisa ock joina oss. Låg där ett bra tag, och runt 6 drog jag hem. Nedförsbacke hela vägen hem, det är chill! (y)
Kom hem, gjorde varma mackor med ruccolasallad. Och nu ska jag bara ta det lugnt ett tag. Ikväll blir det cykla ut till OKQ8. Ny "hängstället" i kungsör. FFS! Haha.
Nejmen, det är nice. Blir nog en korv i baguette! ;-) Svin gott, verkligen.
Ska snacka lite med pappsen nu.
Pusssis.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar