onsdag 1 juli 2009

snart dags

Jadå. Bara denna dag kvar sen blir det gå upp runt 4, halv 5, och sedan åka till Göteborg, yao.
Om någon har lust att vara uppe så länge, eller vakna så tidigt och smsa med mig på vägen dit, så är det helt ok vet ni ;-)
Vi åker med tåget från arboga 06.41. Det är faktist värt att åka så tidigt för vi kommer fram runt 10, 11. Och då har man hela dagen framför sig :-) Riktigt nice, ska det bli.

Skulle egentligen ha blivit skillinge idag, på förmiddagen och lite runt lunch time. Men icke sa nicke. För det första är det rätt så mulet så kan ändå inte sola något och för det andra har lite saker att fixa här hemma inför resan.

Kände mig så smart nyss, haha. Jag cyklade ner till pappa (på andra sidan Kungsör) och skulle ladda in låtar på iPoden. Och de låtarna har jag inte på mammas dator.. Så ja, cyklade ner i värmen och uppför brandstationsbacken (värsta backen i Kungsör), och när jag kom dit och slog på datorn så slog det mig att jag hade glömt iPod sladden...
Rätt värt?! Svar: Nej.
Sjukt sur blev jag på mig själv, haha. Men men, satt där ett tag, käkade några vindruvor. Sedan cyklade jag tillbaka, och upp för alla jävla backar som är på vägen hem till mamma. Hm, haha ;-)

Blir säkert flera uppdateringar idag.. Uppdaterar rätt så mycket nuförtiden ;-)
Känns viiiiktigt, haha!
Men puss på er.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar