onsdag 8 juli 2009

kitchen nightmares

Sitter och tittar på Kitchen Nightmares just nu med Gordon Ramsay. Damn, vad jag diggar Gordon alltså :-) Han är verkligen kung! & jag är typ den enda som tycker det, men han är fanimej snygg. Hihi!

Idag blev det ut med mandis en stund. Vi satt på mitt rum ett tag och chillade lite, sedan drog vi ut till OKQ8 och köpte korv i baguette och glass, hihi. F1 nice ;-)
Sedan cyklade vi upp till byn, och jag tog ut pengar och köpte comviq refill 195 kronor.
3000 gratis sms till alla nät, yao! Haha ;-)
Sedan hem och käkade, och sedan bara tagit det lugnt.

Snart kommer amanda hit och vi ska typ bara vara hemma hos mig & chilla :-) För ni vet.. eller ja. Det vet ni ju inte, och det kommer ni inte få veta heller för jag vill inte att något ska hända.
Haha, så syyyynd för er!
Imorgon blir det träffa sofia, och sedan ska hon sova här i think :-)
Mysiigtpysigt. Hihi, nej nu ska jag glo vidare på burken.
By the way, har fått en ny garderob. Stor och bra! Fett skönt för nu har jag ingenting på golvet typ :-)
Hihi, puusssis!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar