tisdag 14 juli 2009

geeeh

Tja på er :-)
Upp klockan 10 idag och springa. Sedan blev det frulle, och sedan duschen och smink och sånt. Ni vet, allt det vanliga. Hihi.
Efter det chillade jag en stund framför tvn, m.m, och sedan träffade jag amanda. Var hos henne en stund, sedan drog vi hit. Kollade på hem till midgård klipp n' shit ;-)
Diggar hem till midgård som fan, haha.

Sedan skulle jag äta, då drog hon också hem och äta. Typ lite smått bara, eftersom vi tänkte käka på hamnen ikväll. Myspöööös :-)

Snart fyller jag faktist år! 15 barre ju. Viktig ålder? Haha, eller hur var det nu?
Jag önskar mig en bra digital kamera och typ sims 3 kanske. Om jag fixar någon dator att kunna spela det på, och pengar. Massor med pengar :-)
3 augusti, that's my day.

Och dagen efter bär det av till Stockholm med Sofia, Hanna och Ammelie. Två nätter hos sofias pappa. Kommer bli sjuuukt nice. Ska träffa farsta mattias och södermalm calle, haha. Fast jag tror inte mattias bor i farsta, någonstans där iallafall (a).
Men calle är iallafall snobb nog att bo på södermalm, hahah ;-)
Nu ska jag dra fram gitarren och lira lite. Det var ett tag sen.
Puss på er!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar