lördag 11 juli 2009

mjaarå

Hejsan på er. Igår vart det fest hemma hos Sofia :-)
Sjukt lyckat och riktigt roligt var det. Förkrök först hemma hos nelson med brudarna. Sedan cyklade vi, lite halvt packade, ut till Fia. Som bor ute vid Skillinge, haha.
Kom dit, och höjde stämningen en aning genom "Oh drick, oh drick, oh drick oh drick oh drick, hur många ord kan hon som börjar på... ".
Sedan kom det allt mer folk och det var riktigt trevligt ;-)

Jag är rätt så förvånad över mig själv. Jag drack rent hela kvällen. Min häxblandning, som jag trodde skulle smaka balle, smakade typ ingenting när man väl var full :-)
Men sedan så drog allihopa till Skillingeudd, och jag ramlade med cykeln.. Jag gick med cykeln, och ramlade.. Hm? Så Jeppe fick ta den, och så var vi vid Skillingeudd ett tag. Sedan skulle vi cykla mot byn, de flesta skulle hem typ. Klockan var runt 2. Men då hade någon stulit min, Niklas, och Nellies cykel. Rätt värt, så då gick vi. Eller ja, de flesta gick iallafall, men Niklas fick skjuts av Ralle på hans moppe. Sedan så hittade ingen amanda, för hon var helt borta. Så jag och arboga borna, stannade och letade rätt på henne. Sedan började vi dra hem, vi skulle till nellie och hämta hennes grejer. Då mötte vi jeppe och måns, och de ringde ralle åt mig och amanda. Och de hade hittat min cykel, och nellies och niklas. Så niklas, ralle och nellie var vid ekudden ungefär, där cyklarna hade legat.. De hade legat precis på tågrälsen?! Och niklas och ralle hade lyft av de därifrån. Så sjuuuukt snällt av dem. Jag är verkligen skyldiga de en tjänst!
Tack <3.

Sedan blev det hem till nellie och hämta amandas grejer. Sen cykla hem till mig. Kom hem typ 3, halv 4.
Käkade lite och somnade typ på direkten.
Sedan upp, och amanda fick skjuts hem. Efter det så kunde jag inte somna om, så var vaken från halv 6. Sovit ungefär 2½ timme inatt.

Idag har jag bara chillat. Drog till Jemps Guld med farmor och farfar och fick min födelsedags present. För de har sommarstängt när jag fyller år, så de ville ge mig det innan :-)
Efter det har jag inte gjort ett skit. Setat vid datorn, glott på tv och bara tagit det lugnt.
Skönt som fasiken, och nu ska jag sova en stund. Känns som om jag behöver det.
Pusss & Godnatt!<3
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar