fredag 10 juli 2009

homie

Hej på er. Fett skön kväll var det igår :-) Jag och fia var hemma hos mig. Hon och hennes mormor kom till mig runt 6 och hämtade mig, sedan skjutsade hon oss till ica. Vi skulle laga mat hemma hos mig, så var tvungna att handla.
Hamburgare och pommesfrites, med bearnésås (stavning?) stod på menyn. Haha!
Maten vart faktist riktigt god :-) Vart proppmätt, kan jag ju säga.
Sedan satt vi vid datorn och kollade på hem till midgård-, och hjälp klipp. Sjuuuukt roligt ;-)
Då var kl runt 9, och CSI Miami började, hihi. Så vi glodde på det. Och snackade en massa. Kollade runt på lite program, och zappade :-)
Sedan kl 1 typ, började Jimmy Kimmel Live. Som är sjukt bra, jag älskar det programmet!
Eminem och Mike Tyson var gäster, och Eminem uppträdde. Jag älskar Eminem, så jävla grym kille.

Sedan typ så fixade vi oss, och så somna vi. Hihi, då var klockan runt 3 :-)
Vaknade 11 ungefär, käkade frukost. Sedan drog fia hem.
Och efter det har jag bara fixat mig, duschat ohsådär. Jag duschade typ en timme idag. Grymt skönt var det!
Ikväll blire ferre, yao.
Jag och amandabrur har fixat lite, hihi.
Mene, nu ska jag fortsätta borsta tänderna och fixa lite till. Puss på er!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar