lördag 6 juni 2009

ah tja

Börjar närma mig 100 inlägg snart, och det kommer bli ett stort jävla partaj för att fira det kan jag ju säga ;-) Everyone's invited!

Haha, nej jag skojade. Faktist, jag skojade.
Blir ett kort inlägg. Jag har faktist bättrat mig med det här extremt långa inläggen nu. Har kommit på att det är typ nästan bara jobbigt att läsa. Haha! Så nu blir det korta inlägg, och bilder :-)

Idag har jag inte gjort någonting. Har bara varit hemma med mamsen. Vi tittade på hostel 2 nyss. Rätt så värdelös film, helt ärligt. Men den har sina stunder. Jag gillar delen när hon knipsar av killens kuk, det är riktigt roligt faktist. Haha!
Imorgon blir det åka till huvudstaden, Stockholm. Oooh, i like it. Ska träffa syrran, och sedan så ska jag, mami och bror sova hos henne. Sedan på söndagen ska vi äta mat hos mormor och staffan, hennes man. Det blir troligen dillkött, vilket är riktigt positivt. Man får säker några oväntade presenter också. Fast det finns ingen anledning för dem att ge oss något, men ja. De är ju som de är. Men man tackar ju inte nej till lite gratis exklusivt, dyrt smink och grejer, eller hur? ;-)

Nej, nu ska jag vara lite social på msn, eller kanske sova? Hm, får se. Känner mig inte så jätte trött. Jag sov från kl 3, till kl 6, så är ju rätt så pigg just nu :-)
Men men, jag kommer nog somna iallafall för jag är extremt trött nuförtiden.
Puss på er.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar