torsdag 4 juni 2009

klassens dag

Haha, ja. Vad kan man säga mer än; 8e?

Hade ju klassens dag idag. Lite småroligt, sådär. Vi körde en massa lekar som alla lag
hade ordnat. Mitt lag var jag, niklas, erik (bilden), och bäre. Vi hade ordnat fotbollen,
och den vann vi :-) Sen var det säcklöpning, den vann vi också. Sedan så var det vatten, äppel & mjöl leken. Vet inte vad den heter, så improviserade lite. Haha!
Man såg inte rolig ut efter det, kan jag säga. ;-) Men erik och niklas är ju lite söta iallafall.

Efter de tre skulle vi egentligen ha spelat kubb, men ingen orkade. Så då satt vi i klassrummet och tittade på film. Erik hade haft med sig en, som var skit kul. BASEketball, hette den. Och "base" ska stå med stora bokstäver. Haha, helt sjuk film men rolig som fasiken :-)
Kom hem runt kvart över 2, och då sov jag en stund till typ 3. Sedan satte jag mig här, och tror att jag blir kvar här hela dagen.
Jag tänkte träna, men det blir inte så för mina vader är helt fucked up. Jag vet, jag klagar. Men det gör faktist svin ont. Så nu ska jag ta något att äta, sedan glo igenom facebook, bilddagboken och allas roliga bloggar. Puss!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar