måndag 15 juni 2009

det är en lång väg ner

Hello. Hur är läget? Här är allt finfint :-)
Första dagen på ferien idag. Det gick bra, var lite segt med tiden gick faktist fort. Min grupp fick städa ungdomsgården. Vi skurade toaletter (eeww) och golv, och en massa annat. Lite småsegt, men men ;-)

Gick tidigare från ferien eftersom jag skulle klippa mig och slinga håret. Jag var riktigt nöjd med resultatet faktist :-) Blondare, oh yes. Sedan har jag bara tagit det lugnt. Det tog ett tag med håret, så spenderade lite över 2 timmar där. Så jag kom hem runt 4. Chillade vid datorn hela kvällen, sedan ut och springa. Och efter en dusch, så sitter man här igen. Det finns ju inte så mycket annat att göra direkt :-)
Menmen, nu ska jag zappa lite på tv. Det måste ju finnas något roligt att kolla.
Pusspuss!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar