lördag 13 juni 2009

honey

Tjulluulu. Känns som om det var ett tag sen man skrev här. Börjar glida ifrån det nu när det är sommarlov, men jag ska skärpa mig nu :-)

Igår vart det fest i arboga. Tänkte inte dricka något faktist, men det gick ju som det gick. Det började hos nellie, sedan tog vi tåget till arboga allihopa. Det var jag, amanda, anna, nellie, mimmi, jeppe, dennis, niklas, ralle, filip. När vi var där så började vi gå mot danne lindéns hus. Fest där va ;-) Mötte simon, amandas kille, och en kille som hette mattias. Typ kom dit, och klockan var väl runt 8. Var där ett tag, och som sagt. Jag skulle inte dricka, men smakade lite här och var. Hälsade på en massa nytt folk :-) Arboga folket är riktigt trevliga allihopa.

Efter ett tag drog vi till folkets park. Hm, ingen alkohol där inne. Men man kom in iallafall. Inte för att jag var så packad, men iallafall. Det sög därinne, så vi drog ut igen. Typ stod utanför ett bra tag och då så gjorde jag något jävligt dumt. Hehe.. klunkade ralles vodka och martini blandning. Väldigt smart, och det var inte lite heller. Lite mindre än en halv såndär cola flaska, en sån här liten. Hm, bra veronica (y).

Sedan drog vi in igen, lyssnade på musik och så. Det var typ massa rappare som var på scenen. Chill som fasiken. Sedan efter ett tag drog vi till stan, eller ja. Några av oss, vi skulle få skjuss hem av annas mamma :-) Sa hejdå till en massa folk, sedan åkte vi hem.
Måste bara nämna att det var sjukt kul och få träffa tim igen :-) Sjukt trevlig kille, och jag säger som han; " allt handlar om de fattiga barnen ". haha! Bara vi som fattar ;-)

Sov hos nellie sedan med amanda och henne. Riktigt nice kväll brudar :* Måste göras om!
Vaknade idag runt 11 av nellies jävla radio, haha ;-) Käkade frukost, sedan gick jag hem.
Och nu sitter man här ensam, för familjen är på fotbolls match. Nu ska jag hoppa in i duschen.
Puss på er!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar