tisdag 23 juni 2009

äntligen!

Nu är äntligen ferien över, och nu är det verkligen sommarlov! Solen has arrived! :-)
Idag var faktist ferien rätt så jobbig. Jag, linda och sara fixade ett kaos med böcker, hyllor, och skåp.. Haha, helt sjukt tråkigt var det.
Sedan lunch, och sedan blev det brännboll! Måste ju bara dra resultatet;
146 - 84
Gissa vilka som fick 146 poäng? Haha jo, VI SÅKLART! Damn, vad vi ägde ut dem. Utklassning, or what? Sjukt kul var det iallafall :-)
Och snygg bränna man har fått, eller vänta. Nej! Jag hade ett sånt här brottar linne på mig, ni vet. Ja, resten kan ni ju räkna ut själva ;-) Fint vart det inte iallafall, men det ska vi nog kunna ta och jämna ut den här veckan. Ska ju bli superduuper väder!
När jag kom hem som sprang jag runt söders gärde, och det var sjukt skönt. Men gubbarna som brukar gå där, glodde som fan för jag sprang bara i sport-bh. Hmf. Aja, jag valde det ju själv :-) Men vem pallar springa i t-shirt eller linne i den här värmen liksom? Nej, just det!

Men nu ska jag kila, blir nog ett till inlägg ikväll! :-)
Pusss!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar