onsdag 10 juni 2009

onsdag

Tjurå! Första dagen på sommarlovet! Inget vidare väder, men jag har ändå tänkt bara chilla idag :-) Ikväll ska jag käka kinamat med mami, och mysa med henne för vi är ensamma hemma. Thomas är på någon kurs i örebro, och kommer hem imorgon tror jag.

Igår blev det fest på motorgårn. Det var riktigt segt i början, men sedan blev det röj som fan! ;-)
Vi hoppade på scenen så golvet knakade, sprack och sjönk. Det är sant!
Våra DJ's jocke andersson och pelle wretling satte på en massa gamla godingar som Trubaduren & Magnus Uggla - Kung för en dag och vi sjöng så in i helvete. Fifan, var roligt det var :-)

Sedan som vanligt så satte de på " Hata, hata, hata Göteborg ", så freddie blev såklart svin förbannad. Han sprang och skulle slå ner den som starta den (som vanligt), men då tog linus honom och höll fast honom och alla bara vråla " hata, hata, hata göteborg! ". Fyfan, vad arg han blev ;-) Men men, det är ju freddie vi snackar om.
Åkte hem runt halv 1 med anna och hennes bror calle :-) Riktigt snällt av han och skjussa hem mig. Typ satte mig vid datorn i en timme, sedan så pallade jag inte min mage längre (hade as ont) så jag somna.

Nu blire chilla som fasiken, puss på det.
/ v
Och by the way, det gick inte så bra med de där korta inläggen (a)
Men jag försöker! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar