tisdag 9 juni 2009

sommarlov

Alltså, nu är det ju bara sommarlov som fan alltså! :-D



Iiih, känns så jädra skööönt. Avslutningen var faktit rätt så bra. Inte så lång och jobbig som de brukar vara faktist. Samlades utanför fritidsgårn kl 9, och sedan blev det marsch för åttorna och sjuorna till kyrkan. Såklart, så skulle ju niklas bära fanan längst fram i tåget, haha.
Efter kyrkan samlades våran klass under den stora linden, som vanligt. Vi fick våra betyg och sa hejdå till siv och jörgen. Rätt så hyffsade betyg, 7 MVG, 6 VG & 2 G. Hade 265 poäng, om det är någon som bryr sig. Fick blomma av mamsen sen, och en ros av anna sötnus :-)
Sedan tog massa föräldrar kort och sedan väntade jag, amanda, erika, alice och hannah på att niorna skulle komma.

När de kommit och gått in i kyrkan så gick vi också in, och gick upp i kyrkan så vi satt på "övervåningen". Eller vad man nu ska säga. Jag och amanda började gråta. Liksom niorna, våra bästa kompisar, kommer inte gå på skolan längre. Hoppas för allt i världen att vi inte tappar kontakten med dem :-( Men trots allt, så har vi ett helt sommarlov framför oss. Och det kommer bli suuuuuuper!

Gick sedan och fikade med hanna, alice och erika, och sedan gick jag hem. Bytte om, och suttit här resten av dagen, haha.
Ikväll blir det ut på fest med folket. Inte för att jag ska dricka men snyltare som man är, kanske det blir lite iallafall. Haha, nej men får se :-)

Nu ska jag fixa mig lite, vettefan varför. Men jag orkar inte göra det senare ikväll :-) Det lät väldigt konstigt, men men..
Pussss!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar